Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to the current issue
Skip to site footer
Open Menu
Educação, Escola & Sociedade
Current
Previous Editions
About the EE&S
Presentation
Editorial Team
Privacy Statement
Declaration of Ethics and Best Practices for Publication
Contact
Indexers
Announcements
Submissions
PPGE
Search
Register
Login
Current Issue
Vol. 20 No. 22 (2024): Publicações Fluxo Contínuo 2 sem. 2024
Published:
2024-10-17
Paper
Dinâmicas da desinformação: interações entre política, religião e negação da ciência
Maria Clara Maciel de Araújo Ribeiro, Maria Fernanda Dias Vieira, João Pedro Viveiros Ribeiro, Harmony Diosinay de Araújo
1-13
PDF (Português (Brasil))
The importance of formative rigor and active methodology in the process of human constitution
Volnei Fortuna, Hildegard Susana Jung
1-17
PDF (Português (Brasil))
A formação do professor na contemporaneidade: rumos atuais sob a Resolução CNE/CP nº 02/2019
Renan Bandeirante Araújo
1-17
PDF (Português (Brasil))
Environmental Education
transversality, basic education and socio-environmental responsibility in the network state of Minas Gerais
Michele Silva Pires, Nelson Rezende Junior, Beatriz Souza Costa
1-18
PDF (Português (Brasil))
Estágio Curricular Supervisionado e a utilização de jogos no ensino da geografia
Rahyan de Carvalho Alves, Vanessa Tamiris Rodrigues Rocha, Dulce Pereira dos Santos, Luana Barbosa Durães
1-12
PDF (Português (Brasil))
A Educação Libertadora e o enfrentamento à LGBTQIA+fobia
possibilidades e desafios para a formação de professores
Wollacy Esquerdo Lima, Alexandre Adalberto Pereira
1-19
PDF (Português (Brasil))
Mapping of national literacy public policies in Brazil
Viviane Patricia Colloca Araujo
1-20
PDF (Português (Brasil))
A sociolinguistic look at the influence of orality in texts written by elementary school students
Aldir Santos De Paula, Melbiany Barros Saraiva
1-23
PDF (Português (Brasil))
THE MECHANIZATION OF WRITTEN PRODUCTION IN THE WRITING OF THE NATIONAL HIGH SCHOOL EXAM (ENEM)
Sandra Mara Mendes da Silva Bassani, Gilda de Almeida Bastos
1-18
PDF (Português (Brasil))
Evaluation of learning in higher education: a challenge to be faced
Regina de Souza Alves, Sílvia Helena Mendonça de Moraes, Adriana Katia Corrêa
1-17
PDF (Português (Brasil))
Entre a sociedade, o estado e o capital no campo da Educação a Distância
Bruno Eduardo Slongo Garcia, Mayla Cristina Costa Maroni Saraiva, Jane Mendes Ferreira, Johnny Ribas da Motta
1-26
PDF (Português (Brasil))
View All Issues
Developed By
Open Journal Systems
Make a Submission
Make a Submission
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians